想問之前有冇做開一D好formal 既場合既mc?例如係畢業禮個類

想問之前有冇做開一D好formal 既場合既mc?例如係畢業禮個類
(司儀)Elvis回覆:
暫未有回覆
- 2015-08-31 12:19:12
- 評分用戶[chankam]
免責聲明: 以上評分及評論皆來自第三方用戶之個人意見,並不代表本網「香港司儀網」之任何立場,詳情請參閱本網之「服務條款」,敬請留意!








