上面d留言好有打手feel 喎!

上面d留言好有打手feel 喎! 會唔會係呢位司儀自己留好評比自己呀??
(司儀)MC Marco回覆:
暫未有回覆
- 2015-04-23 19:07:12
- 評分用戶[娃娃]
免責聲明: 以上評分及評論皆來自第三方用戶之個人意見,並不代表本網「香港司儀網」之任何立場,詳情請參閱本網之「服務條款」,敬請留意!








